Sunday, September 6, 2009

bubur lambuk kat mydin usj

.


Awal pagi lagi kami dah ready kat depan KFC Mydin.
Terliur gak bila terbau aroma ayam goreng KFC tuh. Pagi2 lg dah kena susun segala rempah kt atas meja sementara tunggu bebudak uitm sampai.Aku mula la dah gatal tangan nak tekan punat kamera nih. Merata dah jalan sampai semua sudut aku dah amik. Tinggal tunggu momemt masak jer lg.Geng Maggi dr nestle awal2 lg dah sampai.Durang sibuk nak bergambar sakan utk masuk dalam "TAMIL SUN" ngan 'SIN CHIEW JIT POH" esoknya.hahaha.Ni antara gambar yg ada kt aku. Yg terawal dh transfer dlm laptop opis. Ada masa nti aku update gambar utk awal pagi tuh. Ada 20 kawah semuanya.



Termenung nunggu bubur yg dah siap di gaul tadi. Ada la dekat 2 jam mengacau kawah tuh.


Nih br abih masak. Ngah masukkan bubur tuh dlm bekas plastik.


Sampai licin durang korek....ish...ish...ish...








Turut serta menyibuk....kepala MYDIN.hahaha.tokey mydin tuh...Dont play2...Tapi dia ni best.Sporting abis.Semua orang dia nak salam.hehe.Senang cakap dia ni x sombong.Tapi bila berucap ada sikit pelat.Pelat mamak campur india skit.huarkakaka.

Ngah tunggu turn amik duit raya.Aku gak yang kena approve duit durang nih.huhu.Yang kitorang crew nih....tengok jer la.apa bleh buat.Keja tetap keja.huhu.


Dah dapat duit..apa lg...sakan la durang.yang penting....ENJOY!!!


Ni la crew kami.Ni baru abih kemas event mlm tuhBayangkan la dr pagi sampai la ke mlm keja...Bagai nak giler dibuatnya.Ni nampak jer ok...Penat dowh!!! posa tetap posa. Yer ker posa arituh? hehe....





No comments:

Post a Comment