Sunday, December 8, 2013

BKC < Borneo Kelisa Club >

< B O R N E O - K E L I S A - C L U B >
BKC

Ni sebenarnya citer dari mula-mula penglibatan dalam kelab BKC. harap dapat inspirasi dari kelab kesayangan ku ini....di BORNEO khususnya di SABAH.....

Sejak aku amik keta d pelabuhan KK, start situ la idea tuk tubuhkn kelab kelisa di sabah. Terasa rindu ngan KELISA CLUB di semenanjung....sebab di sana semuanya kumpul tuk satu jenis kereta jer...KELISA

Memula aku kenal penggemar kelisa, Bro Aldy dari FaceBook jer. Dia la yg tumpangkan aku tuk amik kelisa ku di pelabuhan. Dalam perjalanan itu la aku ngan dia nk tubuhkn kelab kelisa di sabah. Dia cari kawan2 dia...aku plak cuba cari kwn2 yg lain.

Penah Aku try ajak satu kereta nih on the road. Siap suh berenti tepi lg...wat muke tebal tuk ajak juin kelab....punya la tebal muka nih...haha. Kat trafik light pon penah gak...mana lg...? hmm klu nmpk jer kelisa paking...sanggup tunggu n wat kawan....

Sekarang...nah...semua org kenal BKC. Alhamdulillah...yg betul2 aktif skrg dh masuk 30 org...ahli jer lbh 100 org dh...

Trip Pertama kami ke Kundasang n Ranau....TERBAIK

Bnyalak lagi cerita tentang favourite group nih....nanti kita citer lagi okey....











2 comments: